بلاگ, مقالات

همه چیز درباره جشن تعیین جنسیت

شاید شما هم از جشن تعیین جنسیت چیزهایی شنیده باشید یا اینکه مطالب یا فیلم های کوتاهی از آن را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده باشید. با ما همراه باشید تا در این مطلب توضیحات مفصل تری پیرامون “جشن تعیین جنسیت” با شما به اشتراک بگذاریم.

وسایل جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت چیست؟

جشن تعیین جنسیت جنین یا نوزاد، جشنی هیجان انگیزی است که با ایده های غافلگیر کننده و تزئینات جالب جنسیت نوزاد برای پدرو مادر و مهمان ها مشخص می شود.

این جشن توسط افرادی که در آستانه ی بچه دار شدن هستند خصوصاً والدینی که برای اولین بار می خواهند تجربه شیرین پدر و مادر شدن را داشته باشند، برگزار میشود. هر کسی فقط یکبار می تواند این لحظه را تجربه کند، بنابراین ثبت چنین لحظه تکرار نشدنی بسیار زیباست.هدف از این جشن غافلگیر کردن مادر و پدر توسط یکی از اقوام نزدیک که برگزاری جشن به عهده اوست، می باشد.

 

در این جشن همه تزیینات و المان ها مانند، کیک، وسایل پذیرایی، بادکنک ها، و … به دو رنگ اصلی صورتی ( نماد دختر) و آبی ( نماد پسر ) انتخاب می شوند.

اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده هیجان خاصی دارد، خصوصاً برای خانوادهایی که اولین فرزندشان به دنیا می آورند، اینکه فرزندشان پسر باشد یا دخترمی تواند بر روی سبک زندگی و آینده پیش روی آنها تاثیر بگذارد. بنابراین این جشن حال و هوای بسیار خاصی دارد.

در جشن مشخص شدن جنسیت هیچ کس از جنسیت جنین خبر ندارد، حتی پدر و مادر، فقط یکی از اقوام نزدیک که مسئولیت برگزاری جشن به عهده اوست از جنسیت نوزاد مطلع است.

وظیفه اصلی این فرد اعلام جنسیت جنین به پدر و مادر و مهمانان با روش ها و سورپرایزهای ویژه است.

 

روش های مختلف برای سورپرایز کردن پدر و مادر در جشن تعیین جنسیت

یکی از سورپرایز های جشن تعیین جنسیت می تواند یک جعبه ی بزرگ با کلی بادکنک هلیومی، هم رنگ نماد جنسیت جنین باشد. مثلاً بادکنک های صورتی نماد جنسیت دختر هستند. در این روش پدر و مادر با باز کردن جعبه و به پرواز در آمدن بادکنک های هلیومی هم شکل به جنسیت فرزندشان پی می برند. اگر فرزند دیگری دارید و منتظر فرزند دوم خود هستید، مسئولیت باز کردن جعبه ی بادکنک را به فرزند اولتان بسپارید، این کار برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود و شیرینی انتظار را برای او چندین برابر خواهد کرد.

ایده های جشن تعیین جنسیت

برای پایان دادن به انتظار پدر و مادر و مهمان ها از پیناتا استفاده کنید. پیناتا می تواند به عنوان یک ابزار خارق العاده در جشن تعیین جنسیت جنین مورد استفاده قرار بگیرد. اگر نمی دانید پیناتا چیست، باید بگویم یک بازی و یا یک سرگرمی مخصوص تولد یا مجالس عروسی است که با کشیدن روبان و یا ضربه زدن به آن کاغذ رنگی، شکلات و هدایای کوچک از آن می ریزد. در چنین جشنی با کشیدن روبان توسط پدر و مادر و ریخته شدن روبان های هم رنگ با جنسیت کودک، جنسیت جنین تعیین می شود.

 

به قناد بسپارید تا قسمت اسفنجی کیک را هم رنگ جنسیت جنین آماده کرده و روی آن را با رنگ خنثی و تزئینات مختلف بپوشاند، در این روش هنگام برش زدن کیک جنسیت کودک مشخص می شود، در صورتی که قسمت اسفنجی کیک صورتی باشد، فرزند شما دختر و در صورت آبی بودن این قسمت فرزند آینده شما پسر می باشد.

یک باکس مناسب و زیبا انتخاب کرده و یک جفت جوراب کودکانه هم رنگ جنسیت جنین در آن قرار دهید. باز شدن جعبه توسط والدین نوع جنسیت جنین را برای آن ها مشخص خواهد کرد.

اگر جشن تعیین جنسیت شما در یک باغ یا محیط باز بزرگی برگزار می شود، برای تعیین جنسیت نوزاد کمی خلاقانه و متفاوت وارد عمل شوید، برای این کار استفاده از کیک، جوراب و … را فراموش کنید، به جای تمامی این موارد جنسیت نوزاد خود را با آتش بازی و پخش شدن شعله ی نورهای رنگی در آسمان شب مشخص کنید. فقط یادتان باشد حتما از فشفشه های یک رنگ آبی یا صورتی برای این کار کمک بگیرید.

 

روش بعدی کمک گرفتن از موجودات شیرین و دوست داشتنی یعنی کودکان ۳ تا ۵ ساله است. متناسب با جنسیت جنین لحظاتی قبل از اعلام آن ، به گروهی از کودکان ۳ تا ۵ ساله لباس زیبا و هم رنگ تم بپوشانید و از آن ها بخواهید در زمانی خاص با ریتمی مشخص همگی با هم وارد سالن شوند.

مقاله ما تحت عنوان چگونه جشن تعیین جنسیت بگیریم ، در مورد روش ها و ایده های مختلف در مورد چگونگی برگزاری هر چه بهتر این جشن بحث کرده و ایده های منحصر به فردی را معرفی می کند. چنانچه علاقمند به برگزای چنین جشنی هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.