بلاگ, مقالات

ایده های جذاب برای تزیین میز تولد دوست داشتنی و شیک

تزیین میز تولد از جمله مهمترین مواردی است که باید در هر جشن تولدی رعایت شود. برپایی جشن تولد برای عزیزان و افراد خانواده کار مهمی است و نشان دهنده علاقه و اهمیتی است که نسبت به آنها داریم. از طرف دیگر باشکوه و بی نظیر برگزار کردن این جشن نکته مهم دیگری است که می تواند ذهن برگزار کننده جشن را درگیر کند.

ایده های مختلفی برای تزیین تولد بزرگسالان و کودکان وجود دارد و شما می توانید با مشاهده این مدل های زیبا و شیک بهترین تزیینات را برای میز تولد کودکان و بزرگسالان انجام دهید. در ادامه ایده های خلاقانه برای تزیین کردن میز تولد را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

باید بگوییم که ایده تزیین میز و چیدمان آن سلیقه ای است و شما می توانید تزیینات میز تولد را به شکل های مختلف و با توجه به تم تولدی که انتخاب کرده اید انجام دهید.

تزیین میز تولد

ایده های جذاب تزیین میز تولد دغدغه همه آنهایی است که می خواهند یک جشن تولد بی نظیر برگزار کنند.

 

تزیین میز تولد به کمک ایده های خلاقانه

ایده های جذاب برای تزیین میز تولد دوست داشتنی و شیک یکی از مهم ترین دغدغه های همه آن افرادی است که می خواهند یک جشن بی نظیر و به یاد ماندنی برپا کنند.  بنابراین مهم ترین بخش تزیینات تولد که باید به آن توجه ای ویژه داشت تزیین میز است. توجه داشته باشید که میز تولد در معرض دید همه مهمان ها است به همین دلیل باید در تزیین آن نهایت دقت را به خرج دهید.

 

تزیین میز تولد با تم آبی

                              تزیین میز تولد با تم آبی

تزیین کردن میز تولد برای کودکان

اگر قصد دارید میز تولد را برای کودک دختر و یا کودک پسر خود انجام دهید بهتر است ابتدا تم تولد خترانه  و یا تم تولد پسرانه مناسبی انتخاب کنید و سپس متناسب با آن میز تولد را تزیین کنید. برای تزیین این میز می توان از انواع شکلات های رنگی، میوه های خوشمزه ی فصلی و یا کاپ کیک های دوست داشتنی به همراه فینگر فود و نوشیدنی های مناسب استفاده کنید.

ایده خلاقانه دیگری برای میز تولد کودک این است که یک عکس متناسب با سن کنونی اش را چاپ کنید و از آن در کنار و یا پشت میز تولد استفاده کنید.

همچنین می توانید عکس های مختلفی از دوران نوزادی و کودکی فرزندتان را با کمک روبان به بادکنک هایی که با گاز هلیوم پر شده اند وصل کنید سپس این بادکنک ها را در اطراف میز قرار دهید. اگر تمایل دارید تزیین میز تولد تان خاص و متفاوت به نظر برسد بهتر است برای تهیه و تزیین شکلات های جشن تولد از ایده های خلاقانه و خاص استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید شکلات ها را در انواع طرح های کلاه و بادکنک و … یا متناسب با تم تولد سفارش دهید.

 

تزیین میز تولد با تم بنفش

                                   تزیین میز تولد با تم بنفش

تزیین میز تولد برای بزرگسالان

اگر تمایل دارید میز تولد را برای بزرگسالان تزیین کنید بهتر است از تورهای رنگی و شمع های تزیینی و گلبرگ و یا گل های مصنوعی و تزیینی استفاده کنید. همچنین می توانید سطح میز تولد را با انواع خوراکی های خوشمزه و کیک تولد و … تزیین کنید. بهتر است برای تزیین میز تولد از تنقلات و شیرینی ها که به رنگ زمینه تم تولد بزرگسال هستند استفاده کنید. فینگر فودها یکی از بهترین تزیینات برای میز تولد هستند و شما می توانید این غذاهای خوشمزه را با رنگ های متناسب با زمینه تم تولد انتخابی تان تزیین کنید سپس فینگر فودها را روی میز قرار دهید.
نوشیدنی هایی را که برای پذیرایی از مهمان ها در نظر گرفته اید می توانید درون لیوان های شیشه ای و یا جام های بلند کریستالی بریزید. توجه داشته باشید که هارمونی رنگ ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت تزیینات میز تولد دارد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ نوشیدنی ها و رنگ تزیین کیک تولد و … حساسیت لازم را به خرج دهید.
چیدمان میوه ها روی میز تولد یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد شما می توانید میوه ها را به صورت های خاص برش بزنید سپس میوه ها را درون سیخ های چوبی قرار دهید همچنین می توانید میوه ها را درون ظرفی مناسب به صورت خلاقانه بچینید.

 

فینگر فود تولد

    استفاده از فینگر فود برای تزیین میز تولد

 

سعی کردیم در این مطلب ۱۰ ایده جذاب برای تزیین میز تولد را معرفی کردیم تا با کمک آنها بتوانید میز تولدتان را به بهترین شکل تزیین نموده و یک جشن بی نظیر را تجربه کنید.

سخن آخر

برپایی جشن و مراسم تولد را همه افراد دوست دارند. اگر قصد دارید برای عزیزان تان جشن تولد برپا کنید، باید مقدمات آن را به بهترین نحو ممکن فراهم کنید. تزیین میز تولد شاید مهم ترین و اصلی ترین بخش یک جشن تولد محسوب شود. به همین دلیل استفاده از ایده جذاب برای تزیین میز تولد دوست داشتنی بسیار حائز اهمیت است. در این نوشتار از بادکنک آنلاین چند ایده جذاب به شما معرفی کردیم. شما نیز اگر نظر و یا تجربه ای دارید می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.