مقالات

محبوب ترین تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه

در مقایسه با گذشته، برگزاری جشن تولد و بزرگداشت زادروز افراد اهمیت فوق العاده‌ای یافته است. به طوری‌که تمام افراد دوست دارند تولد خودشان را جشن بگیرند. در این میان هنوز عده‌ای تصور می‌کنند علاقه به برگزاری این جشن در بین خانم‌ها یا دختران بیشتر از آقایان یا پسرهاست. در حالی‌که اینگونه نیست! در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین تم تولد پسرانه می‌پردازیم.

برخلاف باور عده زیادی از مردم، جشن تولد برای پسربچه‌ها بخصوص در بچه‌های زیر ۱۰ سال بسیار مهم است و به اندازه دختربچه‌ها نسبت به جشن تولدشان حساس هستند. تمام جزئیات یک جشن برای پسربچه ها نیز دارای اهمیت است. از جمله مهم‌ترین بخش یک تولد برای تمام افراد تم تولد است که پسران نیز از این قاعده مستثنا نیستند!

 

تم تولد چیست؟

تمام اقلام و وسایلی که برای برپایی یک جشن استفاده می‌شوند، تم آن مراسم را می‌سازند. به طور مثال در یک جشن تولد، تم تولد ترکیبی از تزئینات (دکور، میز، محیط برگزاری و …)، وسایل پذیرایی شامل تمام ظروف، نوع و رنگ لباس میزبان و مهمانان و … می باشد. موضوع مهم این است که تمام أقلام استفاده شده در یک جشن باید از نظر رنگ و طرح همخوانی داشته باشند تا بتوان آن را تم نامید. این تناسب طرح و رنگ اجزا و وسایل است که باعث زیبایی مراسم می شود و به تم معنا می‌بخشد.

تم‌های تولد برگرفته از شخصیت‌های کارتونی هستند. خوب حالا به سراغ ده تم محبوب پسرانه ای می‌رویم که شاید بیشتر آنها را بشناسید و در مراسم مختلف دیده باشید.

 

۱. تم تولد پسرانه ماشین ها

این تم با رنگ قرمز جذابش، برگرفته از یکی از کارتون های والت دیزنی به نام ماشین‌ ها (Cars) است. این کارتون که برنده جایزه اسکار نیز هست داستان مک کوئین، ماشین مسابقه ای نو و مغروری است که می کوشد تا در مسابقه برنده شود. برای رسیدن به هدفش هر کاری می کند و در این مسیر دوستان تازه‌ای پیدا می‌کند و چیزهای زیادی از آنها می آموزد.

 

۲. تم تولد بن تن

بن تن یا همان Ben Ten شخصیت جسوری است که در بین پسربچه ها بسیار محبوب است.  رنگ اصلی این تم سبز است و داستان پسرکی به نام بن تنیسون است. برحسب اتفاق بن در یک جنگل گم می شود و در همان جنگل ساعتی پیدا می کند که بوسیله آن می تواند دی ان ای افراد را تغییر داده و آنها را به موجوداتی که تبدیل کند که توانایی های خارق العاده ای دارند. تصویر بن بر روی تمام اجزاء تم چاپ می شود.

 

۳. تم تولد سگ های نگهبان

پاو پترول (Pawpatrol) یا سگ های نگهبان نام یک انیمیشن جذاب و محبوب است که داستان ۶ سگ و پسربچه ده ساله ای را روایت می کند. رایدر ده ساله رهبر این گروه است. هر کدام از سگ ها دارای مهارت خاصی هستند و در هر قسمت از داستان این انیمیشن اتفاقی تازه رخ می دهد. رایدر و ۶ سگ یک تیم حرفه ای را می سازند و در هر داستان یکی از مشاغل دنیای واقعی را حکایت می کنند. رنگ اصلی این تم آبی است.

 

۴. تم تولد بت من

مرد خفاشی یا بت من (Batman) یک ابرقهرمان است که در کودکی والدین خود را از دست داده است و همین باعث می شود تصمیم بگیرد با جرم و جنایت مبارزه کند. سربچه ها به این سوپر قهرمان علاقه ویژه ای دارند و انتخاب آن به عنوان تم تولد گزینه بسیار جذابی برای بچه هاست.

بتمن تم تولد

تم تولد بتمن – پسرانه

۵. تم تولد مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی یا اسپایدر من (SpiderMan) یکی دیگر از شخصیت های کارتونی ابرقهرمان است که پیتر پارکر نام دارد. پیتر بطور اتفاقی توسط عنکبوتی گزیده می شود که تحت تاثیر اشعه رادیواکتیو در ازمایشگاه بوده است. این اتفاق باعث می شود که پیتر به قدرت خارق العاده ای دست پیدا کند و تبدیل شود به قهرمانی که قادر است با انسان های بد و خلاف کار مبارزه کند. قدرت ماورایی پیتر این است که می تواند از در و دیوار به سادگی بالا برود و از مچ دستش تار عنکبوت تولید کند و دقیقا مثل یک عنکبوت بزرگ حرکت کند.

رنگ این تم جذاب قرمز است و محبوب بسیاری از پسر بچه هاست.

تم تولد پسرانه

تم تولد اسپایدرمن- پسرانه

۶. تم تولد باب اسفنجی

باب اسفنجی (Sponge Bob) یک انمیشین امریکایی است که از سال ۱۹۹۹ تاکنون پخش می شود. علاوه بر کودکان در بین بزرگسالان از محبوبیت زیادی برخوردار است. شخصیت اصلی این انیمیشن یا همان باب اسفنجی موجود خوش قلب و پر انرژی ای است که آشپزی می کند و به گل لاله حساس است. نزدیک ترین دوست باب یک اسفنج خنگ به نام پاتریک است. انچه باعث محبوبیت بیش از حد این کارتون شده این است که با وجود  بی آلایش بودن باب و سادگی پاتریک، دیالوگ های بسیار با مفهومی دارند. رنگ اصلی این تم زرد اس. هر چند این تم جنسیت خاصی ندارد و همه می توانند از آن استفاده کنند اما بین پسربچه ها محبوبیت بیشتری دارد.

 

۷. تم تولد پسر گربه‌ ای

شخصیتی که به این تم تعلق دارد، پسر گربه ای یا (Cat Navir) از شخصیت های اصلی انیمیشن میراکلز است. دو نوجوان پاریسی به نام های مارینت و آدرین پس از آنکه شاهد ظلم و تبهکاری هستند تصمیم می گیرند با موجودات شرور مبارزه کنند و بدین ترتیب به دو سوپر قهرمان به نام های لیدی باگ و کت نویر تبدیل می شوند. و بدین ترتیب از مردم پاریس در برابر شرارت ها حفاظت می کنند. این تم با وجود انکه جدید است به یکی از تم های بسیار جذاب بین پسربچه ها تبدیل شده است.

 

۸. تم تولد تدی پسرانه

تدی بیر یا تدی خرسه (Teddy bear) یک خرس قهوه ای کوچک اما دوست داشتنی است. این خرس عروسکی برگرفته از داستان روبرور شدن تئودور روزولت رئیس جمهور آمریکا با یک خرس گریزلی است. تدی در ایران نیز بسیار محبوب است. رنگ این تم آبی و طلایی است و از پرطرفدارترین تم ها بین پسربچه هاست.

تم تولد پسرانه

تم تولد تدی خرسه – پسرانه

۹. تم تولد میکی‌موس

میکی موس (Mickey Mouse) از قدیمی ترین شخصیت های کارتونی والت دیزنی است که خالق این موش دوست داشتنی خود آقای دیزنی است. این موش سیاه و دوست داشتنی شخصیتی بسیار مهربان دارد و مظهر شادی است. دوست قدیمی بزرگترها و دوست صمیمی بچه هاست. پوشش سه رنگ این موش که همیشه سه رنگ ثابت (شلوار قرمز، دستکش سفید و کفش زرد) است او را به یکی از از ماندگارترین شخصیت های تاریخ انیمیشن تبدیل کرده است. رنگ اصلی این تم محبوب پسربچه ها قرمز است و دارای جزئیات بسیاری است.

 

۱۰. تم تولد فوتبالی

همیشه تم های شخصیتی نیستند که محبوب‌اند. همه می دانیم که پسربچه ها به شخصیت های ورزشی نیز علاقه بسیار دارند. باشگاه رئال مادرید از محبوب ترین و معروف ترین باشگاه های فوتبال دنیاست. نشان این باشگاه یک تاج است که بر روی آرم آن قرار دارد. این تیم سالهاست که در لالیگا با قدرت بازی می کند و رقیب اصلی بارسلوناست. تمی هم که از این باشگاه برگرفته شده از محبوب ترین تم های پسرانه است.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. تم های موردعلاقه تان را می توانید از فروشگاه اینترنتی بادکنک انلاین تهیه نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.