بلاگ, مقالات

ایده های زیبا برای کیک تولد دخترانه

ایده کیک تولد برای دختر خانم جوان

احتمالاً شما هم به خاطر تنوع بی شمار کیک تولد دخترانه سردرگم شده و نمی دانید چه گزینه ای را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبا و منحصر به فرد بودن متناسب با سلیقه دخترتان هم باشد .

بادکنک آنلاین قصد دارد در این مطلب روش های کاربردی و مفیدی را برای نحوه انتخاب بهترین کیک تولد متناسب با سلیقه خاص کودکتان و ترفندهای خلاقانه ای برای تشدید طراحی و بالا بردن جلوه کیک تولد دخترانه ارائه کند، تا حدی که یاد آوری این جشن و این کیک در سن ۵۰ سالگی هم برای او جزء زیبا ترین خاطراتش باشد. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کیک تولد تم صورتی و گلبهی و کرم

روش های انتخاب کیک تولد دخترانه

جشن تولد یک نقطه عطف بزرگ در زندگی دختران محسوب می شود و انتخاب کیک تولد از اصلی ترین گزینه های این تولد به شمار می رود، بنابراین برای انتخاب بهترین و مناسب ترین کیک تولد، باید از ترفندهای خاصی کمک بگیریم. خوشبختانه در دنیای امروزبه کمک خامه، باتر کریم، فوندانت و یک قناد ماهر، طراحی هر شکل و هر ایده ای به راحتی میسر است، بنابراین مهم ترین وظیفه شما شناخت علایق و در نهایت سپردن نتیجه به یک شیرینی پز ماهر و چیره دست می باشد.

ایده کیک تولد برای دختر جوان

یکی از بهترین ترفندها زیر نظر گرفتن و توجه به علایق خاص اوست، خوشبختانه دختران علایق خود را به روش های مختلفی بروز می دهند، با کمی کنجکاوی و تحت نظر گرفتن فرد به راحتی می توانید این علایق را تشخیص دهید. اما توجه داشته باشید چنانچه سن دختر شما کمتر از ۸ سال است، این علاقه را یک ماه مانده به تولد در او کشف کنید، زیرا سلیقه و علایق کودکان زیر ۸ سال ثبات چندانی نداشته و مدام در حال تغییر است.

اگر دختر شما عاشق فرد، شیء، منطقه، فیلم یا شخصت کارتونی خاصی است، تصویر یا طرح کیک تولد او را با روشی خلاقانه به این مورد ربط بدهید، مسلماً این کار تصویر شگفت انگیزی را در خاطر او ثبت می کند

کیک تولد دخترانه با تم یاسی و صورتی

چنانچه قصد برگزاری یک تولد دوستانه دارید، از ایده های خنده دار یا ترسناک برای طراحی کیک تولد دخترانه کمک بگیرید.

به صورت غیر مستقیم از او بپرسید، برای این کار می توانید تصویر چند نمونه کیک را به او نشان داده و طوری عنوان کنید که طرح کیک را برای دیگران می خواهید، یا اینکه شما مجذوب طرح خاصی شده اید و کنجکاوید نظر او را هم جویا شوید.

ایده کیک تولد طرح قارچ برای کودک دختر

ترفندهای خاص و کاربردی برای برجسته سازی طراحی کیک تولد دخترانه

برای برجسته کردن کیک تولد دخترانه قبل از هر چیز توجه ویژه ای به ترکیب رنگ ها داشته باشید، انتخاب و طراحی کیک تولد با رنگ های شاد و دخترانه ای مانند، ترکیب سفید، صورتی، بنفش، گلبهی، قرمز در کنار شکوفه های گل که با فوندانت و خامه تهیه شده جلوه جذاب تری را برای کیک های دخترانه به وجود می آورد.

متناسب با سن دخترتان، حتماً از قلب های شکلاتی و فوندانتی بزرگ و کوچک با ترکیب رنگی قهوه ای، صورتی یا قرمز برای تزیین کیک تولد دخترانه کمک بگیرید. این ایده برای تحت تأثیر قرار دادن دختران بین ۱۵ تا ۲۵ ساله بسیار موثر است به شرطی که تناسب سن دختر و انتخاب رنگ قلب ها به درستی انتخاب شده باشد.

کدام دختر را می شناسید که عاشق، اسمارتیس، پاستیل و یا شکلات نباشد، استفاده از چنین مواردی برای تزیین کیک تولد دخترانه می تواند کودک درون دختران ۳ ساله تا … ساله را هیجان زده کند.

کیک تولد دخترانه آبی و یاسی

اگر به دنبال یک ایده ساده اما شیک برای تزیین کیک تولد دختران ۲۰ تا ۳۰ ساله هستید، نگین، مروارید و گوی های کریستالی خوردنی را امتحان کنید و با استفاده از آن ها کیک تولد دخترانه زیبایی را تزیین کنید.

به تعداد مهمان ها کاپ کیک تهیه کنید و آن ها را طوری کنار یکدیگر بچینید که نام یا سن تولد دخترتان ساخته شود. اگر به دنبال تزیین کاپ کیک ها به سلیقه خودتان هستید، می توانید با استفاده از ماسوره های مناسب، خامه قنادی و ترکیب آن با رنگ خوراکی مورد علاقه دخترتان به راحتی این کار را انجام دهید.

کیک تولد دخترانه آبی و بنفش

امروزه ظروف کیک خوری پایه دار و بدون پایه با طرح و رنگ های بسیار زیبا و متنوع در بازار وجود دارد، خرید کیک خوری شیک و متناسب و جای دهی کیک تولد دخترانه درون آن می تواند جلوه زیبا تری را از کیک تولد دخترانه شما به نمایش بگذارد.

کیک تولد رنگی رنگی

 

اگر برای جشن تولد دخترتان تصمیم به پخت یک کیک خانگی دارید و به دنبال ایده های خاص برای تزیین آن می گردید، بهتر است به استفاده از مارمالاد، چیپس شکلات، خامه قنادی و میوهایی نظیر توت فرنگی، آلبالو، آناناس و … فکر کنید.

واضح است که جلوه گری، ترکیب یک کیک تولد شیک و میزی که با ترفندهای هوشمندانه و زیبایی چیده شده باشد بسیار پر رنگ تر خواهد بود .

ایده کیک تولد با طرح شکلات و کوکی

ایده های بسیار خاص برای کیک تولد دخترانه

کیک شگفت انگیز

دختران کوچک عاشق شگفتی هستند و یک راه ساده برای ادامه دار کردن حس زیبای جشن تولد تا روزها بعد از آن، استفاده از عناصر و طرح های شگفت انگیز مثل پری دریایی، کفش سیندرلا، اسب تک شاخ و شخصیت کارتونی محبوب السا و آنا برای کیک تولد آن هاست است. چنین طرح های حس رسیدن به رویاهای کودکانه را در آن ها پررنگ تر می کند.

استفاده از طرح رنگین کمان در کیک تولد دخترانه

خاطرات تولد دختران قرن بیست و یک بدون حداقل یک کیک رنگین کمان کامل نخواهد بود. برای اجرای این کار می توانید از یک قناد کمک بگیرید و یا با استفاده از ژل های رنگ آمیزی به راحتی یک کیک رنگین کمان را تهیه کنید.

طراحی کیک با ابتدایی ترین و ماندگار ترین مزه ها

استفاده از یک شیشه شیر و یک پستانک فندانتی زیبا در کنار یک کیک خامه ای طرح بسیار مناسبی برای یک جشن تولد برای کودکان زیر دو سال و ایده ای خند دار برای خانم های بالای ۳۰ سال می باشد

طراحی یک کیک هیجان انگیز

اگر می خواهید دختر شما هیچگاه، هیجان خاص لحظه برش زدن کیک را فراموش نکند، پنهان کردن خوراکی هایی مانند اسمارتیس و شکلات های کوچک که حالت ریزشی داشته باشد را در کیک او امتحان کنید. با این کار بلافاصله بعد از برش اولین قطعه از کیک، کودکتان با یک دسته مهمان کوچک و خوشمزه روبرو خواهد شد

در ادامه نمونه مدل هایی از کیک تولد دخترانه را برای شما به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند ایده مناسب برای طراحی کیک خاص خود را به دست آورید.

کیک تولد دخترانه ساده با طرح تاج

ایده کیک تولد دخترانه طرح اسب تک شاخ

کیک تولد ساده و شیک دخترانه

کیک تولد با تم سبز آبی و بنفش

کیک تولد دخترانه با طرح گل

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.